söndag 26 februari 2012

Jag vann ...

... i alla fall kampen om att göra klart mitt februari-UFO. Sedan starten i oktober 2011 har jag haft ett antal svackor i stickandet och utan den här bloggen hade det varit svårt att bli klar med den. Tack Eva!
Nyopererad
Nu är den stickad, monterad, tvättad och så har jag sytt ett sammetsband och några pärlor längs halsringningen. På vägen hit fick den även opereras för att bli lagom lång. Kvar finns ett nystan garn men jag är nöjd med storleken och hoppas att det ska bli en favorittröja. Mitt januariFO har jag använt flitigt, känns härligt.


Efter förlängning ihopsydd med maskstygn.

3 kommentarer:

Hannekludekone sa...

Den er flot og meget lækker!

Ulla-Britt sa...

Verkligen jättesnygg.

Katarina B sa...

Fint med sammetsbandet i ringningen, hela tröjan är så fin.