söndag 26 februari 2012

Bara en knapp vecka kvar! Och en nyhet!

Senast 3 mars vill jag ha bildbevis på att ditt FebruariUFO är ett FO för att du ska få vara med i dragningen . En härlig vinst tycker jag. Tack Ulla-Britt. Och tack Maria för att du sponsrat med ytterligare en vinst.
Någon gång under Vasaloppssöndagen drar jag vinnaren från februari.
Och senast 7 mars vill jag se era marsUFO! Ni märker väl att jag nu är på hugget efter semestern?
Därför "utmanar" jag er, frivilligt att ställa upp, med att fullfölja ett långtidsprojekt senast 13 december. Så snart bilden finns på bloggen, märkt med namn och LUFO deltar man, och bilden på LFO vill jag ha på bloggen mellan 10dec och 13 dec.
Hoppas att detta kan sporra fler än mig att ta tag i ett projekt som inte blir klart under en månad.
Lycka till alla!

1 kommentar:

Ingela sa...

Är det ett stort Ufo som man har eller menar du ett nytt projekt som kommer att räcka hela året?