lördag 29 december 2012

December vantar, nu FO

Precis lagom till julafton fick jag klart dessa vantar, samt hann och få dem inslagna i paket.
 Mamma blev nöjd med sin julklapp, även om vantarna blev lite lite för stora. "Men då kan jag ha de utanpå mina andra vantar" sa hon. Kramvänliga är de också! 
Vid något annat tillfälle ska jag virka ett par till, till mig själv.

Tack Missen, för den fina garnhärvan som du hade skickat. Medan jag satt och nystade, drömde jag om vad det ska bli, troligt en sjal eller något annat värmande varmt.

Tack Eva för allt ditt arbete som du har lagt ner på denna blogg. Det här är det sista "2012" inlägget från mig. Vi ses in i "2013", med nya UFO:n, eller gamla UFO:n menar jag...
Gott Nytt stickår.

2 kommentarer:

Missen sa...

En sjal blir nog fint. Fina vantar/ missen

Efwa - Medea sa...

Fina vantar. Har virkat något liknande några gånger men skulle vilja göra fler.