fredag 5 oktober 2012

Inför 2013 undrar jag

om man kan ställa som villkor för deltagande
 att man skänker minst en vinst(inkl. porto)?
I år var det 41 som ville vara med och 8 ställde upp med priser
 (någon med fler än 1 pris).
Jag ställer själv upp med 3 priser+ Lufopris
 och inkl porto kostar det mig ca 1000 kr.
Tycker att det blir lite väl dyrt, fast att det är skoj.
Vad säger ni? 
Jag vill ha kommentarer eftersom det finns flera,
 som vill vara med nästa år
 och eftersom jag funderar på att ändra reglerna lite.
 

8 kommentarer:

Missen sa...

Det är självklart tycker jag att om man vill vara med så ställer man upp ett pris + porto. För det är ju så kul och vinna, eller hur. Hälsningar
Marie

StickFia sa...

Tycker också att det är självklart att ställa upp med pris.
Blir spännande med ändringar.
Jättebra dethär du gör!

Garnstrul sa...

Hej
Jag tycker du gör ett toppen jobb samt att det är jättekul. Jag tycka att tom skulle kunna tänka sig två priser med porto för då skulle du kunna tex ha någon extra dragning eller något annat.

Saras pyssel sa...

Absolut! Men gärna då lite tips om vad som skulle kunna vara lämpliga priser & om det är nåt minimivärde som gäller!

Calla sa...

Ja ett pris+porto som deltagaravgift låter som en självklarhet. :)

Hannekludekone sa...

Det er fint for mit vedkommende. Jeg vil gerne donere én pris + porto!

Maria Ho sa...

Ja bra idé, det är absolut inte meningen att du ska känna dig tvingad att donera priser själv för att vi är lata och glömska.

Anna sa...

jag tycker också att det vore bra med att alla donerar pris + porto. Håller med om indikation på nivå vore bra. Hur ser det ut för iår, har du priser för de månader som är kvar?
mvh anna